غذای خشک سگ بلکاندو پاور Belcando Adult Power http://saeegol.com belcando,adult power,غذای خشک سگ بلکاندو,بلکاندو,غذای خشک سگ,پاور,bewital,بویتال,سگ با فعالیت بالا,سگ های شیرده fa غذای خشک سگ بلکاندو پاور Belcando Adult Power http://saeegol.com/fa/index.asp?p=ProductView&id=61 غذای خشک سگ بلکاندو پاور ( Belcando Adult Power )

شرکت بویتال آلمان Bewital تولید کننده ی غذای سوپر پریمیوم بلکاندو می باشد. این غذا با گوشت تازه  تولید می شود و سرشار از پروتئین و ویتامین است همچنین عاری از هرگونه مواد نگهدارنده می باشد.

غذای خشک سگ بلکاندو پاور شامل:

29.5% پروتئین و %20.5 چربی.

منبع پروتئینی شامل:

85% پروتئین حیوانی(65% پروتئین ماکیان، 15% ماهی
، 5% ژلاتین)- 15% پروتئین گیاهی.

عاری از سویا، محصولات لبنی، گندم و غلات دارای گلوتن.

غذای خشک سگ بلکاندو پاور ( Belcando Adult Power )  به دلیل دارا بودن گوشت ماکیان، ماهی و  امگا 3 فتی اسید، غذای مناسبی برای سگ هایی است که فعالیت بالا دارند. همچنین وجود هسته دانه انگور خشک و آسیاب شده موجب انسجام سلولی حیوان می شود.

درصد بالای پروتئین و چربی انرژی خارق العاده ای به سگ هایی با فعالیت بالا ،سگ های شیرده و سگ هایی که دوران نقاهت را طی می کنند می دهد.

این غذا برای سگ های بالغ با فعالیت خیلی زیاد و برای سگهای باردار و سگهایی که دوران نقاهت خود را طی می کنند مناسب است.

غذای خشک سگ بلکاندو پاور ( Belcando Adult Power ) تقویت کننده استخوان و مفاصل  می باشد و با وجود ژلاتین و کلاژن هیدرولیز شده به بهبود مشکلات مفصلی حیوان کمک می نماید.


این محصول در بسته بندی‌های ۱ کیلوگرمی ،۵ کیلوگرمی و ۱۵ کیلوگرمی نیز ارایه می‌شود.

 

]]>